Forevermore

Emil & Stampe

Publicerad 2015-01-19 08:53:00 i Allmänt, Mode,

I Lördags var jag i Tomelilla på ett varuhus som heter Bo Ohlsson. Där köpte jag bland annat kläder till mina barn. Emil fick jag på min födelsedag för flera år sedan. Han fick sitt namn efter mitt första husdjur som var en Vädurskanin. 
Stampe har hängt med så länge jag kan minnas. När jag skulle göra en synkontroll var jag tidig så jag och mamma gick i affären på Sjukhuset. Där hängde Stampe och flera som honom i olika färger men jag fick honom inte (tror att han var ganska dyr) men mamma sa att om jag var duktig på synkontrollen så skulle jag få honom och det var jag :-) Stampe har varit med om det mesta och han följer alltid med mig på alla resor. 
Lullaby tycker mycket om Stampe. Hon slickar alltid honom när man håller honom nära buren <3

Kommentarer

Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2015-01-19 13:01:46

Den där butiken var jag i i somras. De hade verkligen allt möjligt:)

Postat av: Karin

Publicerad 2015-01-19 13:41:23

Aw, så sött :D

Sv: Tack :) Hon är världens snällaste med, tror enda gången hon skulle kunna visa sig aggresiv är om jag eller min sambo på nått sätt känner oss hotade. Känns väldigt tryggt :3

Postat av: Lydia

Publicerad 2015-01-20 10:49:36

Söta!

Postat av: sandra :}

Publicerad 2015-01-21 18:26:30

åh vad gulligt :)

Postat av: Karin

Publicerad 2015-01-21 21:02:48

Sv: Tack för att du ställde en fråga i frågestunden, jag skickar en kommentar när den är avslutad så du kan läsa svaren :)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela