Forevermore

Vikingadagar

Publicerad 2015-09-20 21:16:00 i Äventyr,

Igår var vi på Vikingadagar och det var väldigt givande och mycket trevligt. Jag köpte massor av vackra och ovanliga saker som vanligt haha, bland annat ännu en räv (köpte/fick en i December 2014) och den är sååå mjuk! Intressant fakta: Hade aldrig sett en räv i ute förrän den jag köpte / fick och igår såg jag massor som bar räv, både över axlarna och i midjan. Nästan alla gick klädda i såna kläder dom hade på den tiden och jag kände mig extremt missplacerad men nästa år, då ska jag komma rätt klädd :-)
 
Väldigt mycket bilar, men man märkte inte av folket så värst.
Vid en skeppsättning mycket nära platsen för marknaden satt den här skylten uppsatt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela