Forevermore

Han tycker om mig innerst inne ...

Publicerad 2016-08-26 08:43:00 i Mina älsklingar,

På senare tid har jag och Thomas kommit varandra närmare, eller alltså: vi har ju alltid varit varandra nära men jag känner mer kärlek till honom nuförtiden. Han tycker nog fortfarande att jag är konstig, med mina konstiga idéer och alla utbrott som jag får men det känns mer genuint. Lullaby hatar honom (och mig när jag är med honom) men jag försöker att tillbringa lika mycket tid med dom båda. Det är rättvist.

Kommentarer

Postat av: Sanne

Publicerad 2016-08-26 10:25:17

<333

Postat av: Hanna

Publicerad 2016-08-26 11:45:30

Så sööt!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela