Forevermore

Argh!

Publicerad 2016-12-21 20:33:00 i Mina älsklingar,

Alltså, jag orkar inte.
För det första så har min kanin Thomas slutat att äta. Det är hans tänder. Ett genetiskt fel. När mamma och jag var i NYC fick han tänderna slipade. Det var den 14/11. Förra Onsdagen (den 14/12) var vi på återbesök och kontroll. Igår slutade han att äta. Han lider och har ont. Jag undrar hur det känns för honom. Om man bara kunnat överföra smärta från andra till en själv. Jag hade gärna övertagit hans lidande. Imorgon ska han till Lomma igen. Jag vet inte hur mycket pengar vi har lagt ut på honom men han får kosta precis hur mycket han vill <3 Imorgon ska hans tänder slipas igen. Den 4/1 ska han genomgå en operation där hans tandanlag (det som gör att tänderna växer) slipas bort. Förhoppningsvis behöver han inte sövas lika ofta när operationen är genomförd.
För det andra så började min kära kompis, min älskade dator (som klarade åsknedslaget den 28/8) bråka med mig imorse. Hela förmiddagen försökte jag förstå vad det var som var fel. Om jag kom på det? Nope. Men jag misstänker grafikkortet. Mailade en firma som lagar datorer. Expressundersökning tar FEM ARBETSDAGAR!!! Det är helt sjukt lång tid för "bara" en undersökning. Jag hoppas verkligen att den går att laga. Förstår äntligen Windows 8 nämligen + att det ju är min kompis. En kompis jag haft i en fyra-fem år nu. Som tur är har jag en dator till så jag kan spela SIMS och internet har jag ju på mobilen också ^^ Men ändå!! Två jobbiga händelser så nära inpå... Och så pass nära jul dessutom. Kommer väl återse datorn först i Mars .... om den ens går att laga .... Nej nu, ska jag vara positiv! Men det är så väldigt svårt för mig att se det positiva i livet. 
Lyckligt ovetande om vart teknologin skulle leda värlen till ...

Kommentarer

Postat av: Jaksam

Publicerad 2016-12-22 21:25:26

Och så nära jul dessutom. Din stackare <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela