Forevermore

Min dator kommer hem på Tisdag❤️

Publicerad 2016-12-30 18:22:12 i Allmänt,

FUCK YEAH!!!! Idag ringde firman som kollat på min dator. Vi gjorde ett personligt besök hoss dom. Det är grafikkortet som är trasigt (det blir så om man inte städar den då och då - grafikkortet var fyra år gammalt (gissade på att datorn är fyra-fem år så rätt igen haha) och det har aldrig blivit gjort hahaops) men det går att laga. Det kostar inte alls så mycket som jag trodde att det skulle göra. Jag är sååå lättad!
Älskar bakgrunden jag har på den datorn jag har nu. Den låg bland bilder som ett exempel. Den är lika vild och galen som jag x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela