Forevermore

Now I know why, I felt like shit when I woke up this morning

Publicerad 2016-07-08 10:18:00 i Allmänt, Mode,

Idag är sista dagen jag är själv hemma innan mina föräldrar går på fyra respektive tre veckors semester. Alltid lika roligt :))) När man är hemma själv kan man göra precis vad man vill utan att någon annnan har synpunkter på det och när mina föräldrar har semester så är det måsten och måsten klarar jag inte av, och samtidigt som det är skönt sen när dom sen börjar jobba igen så är det såklart också lite vemodigt. Inte längre måsten. Tillbaka till rutiner.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-07-09 23:14:36

<3

Svar: <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela