Forevermore

Om Himlen Och Österlen

Publicerad 2016-03-29 14:58:00 i Äventyr,

Igår så åkte jag med ett flygplan för första gången sedan i November. En kort rundtur i Skåne. Det gick ... Tja, jag överlevde i alla fall. Är inte botad från min flygrädsla om jag skriver så.. Kommer nog aldrig bli det. Över Sibirien då i November skakade det så extremt mycket men jag var inte alls rädd :o Igår skakade det obetydligt i jämförelse med då. Jag var extremt rädd och höll mamma hårt i handen. Hon var också rädd. ''Men du är ju inte flygrädd'', sa jag svagt. Men planet föll och ett tag trodde jag att ... Det var ett propellerplan vi satt i: en Fokker 50 som enbart tar 50 passagerare men det var långt ifrån fullt. Konstigt egentligen med tanke på hur extremt många år sedan det var rundflygning senast. 
Har ingen aning om varför propellern ser stillastående ut när man fotograferar den ...

Kommentarer

Postat av: Mizca

Publicerad 2016-03-29 19:15:47

Svar: Jag provade cigaretter första gången vid 14-15 års ålder .. sen började jag röka ordentligt vid 16 tror jag... men har slutat och börjat, slutat och börjat med omgångar sedan dess.
Hade uppehåll i fem år, lyckades tyvärr börja igen och nu har jag vart rökfri fyra år..

Postat av: V I L M A L A

Publicerad 2016-03-30 10:40:46

Jag är riktigt flygrädd jag med... Så feel ya ♡

Postat av: Cassandra

Publicerad 2016-03-30 14:37:06

Kul att flyga :)

Postat av: Julia

Publicerad 2016-03-31 20:30:53

mysigt ändå :)

Svar: Absolut :)
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela