Forevermore

Den första snön

Publicerad 2016-11-10 09:50:00 i Allmänt,

Den vackra snön har kommit och trots att det inte är mycket värmer det mig inombords <3 Mamma har varit hemma hela veckan. Måndag kände hon sig yr och på Tisdagen hade hon bestämt sig att gå men så åskade det. Att vara hemma från jobbet kan tyckas märkligt men alla har vi inte drabbats av ett åsknedslag. Trots att åsknedslaget skedde i slutet av Augusti känns det ändå så skrämmande nära. Hon klarade inte att åka hemifrån. Jag förstår henne. Mitt nya fönster kommer nästa Tisdag. Då är jag inte här. Men pappa kommer att vara hemma. Han ska ju nämligen välkomna elbyrån som kommer och installerar den nya pannan. Det blir nog bra till slut det här :-)
Hoppas att det blir en Vinter med massor av snö <3

Kommentarer

Postat av: NiValMa

Publicerad 2016-12-13 18:28:28

Antar att just den snön är borta nu men har ni någon snö där du bor? :)

Svar: Nej tyvärr :( Det är kallt och så (-6 ca.) men ej någon snö. Förhoppningsvis faller den till jul.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela