Forevermore

Kallt både ute och inne

Publicerad 2016-11-04 12:41:00 i Allmänt,

Kalla dagar har kommit. I förrgår natt hade vi minusgrader för första gången. Det är kallt inne också. 17.0 inne och 7.1 ute. Vår panna är ju sönder men vi har en värmefläkt. Den hjälper förvånansvärt bra. Den femtonde November kommer elbyrån och tar ner det gamla och följande dag installerar dom det nya. Jag hatar förändringar. Men det ska bli skönt med fungerande panna igen. Kaninerna är ganska kalla i sina pälsar. Kylan berör mig inte. Även fast det är 30 grader ute och svetten rinner så fryser jag. Och värken i mina leder har jag alltid; mer eller mindre.
Galveston Island, Texas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela