Forevermore

Cold Cold Cold Cold Cold Cold

Publicerad 2016-10-04 09:08:00 i Allmänt,

Så mycket som inte syntes direkt gick sönder i åsknedslaget..
Förra helgen upptäckte vi att vår panna (som suttit i sen huset byggdes 1982) lagt av. Den värmer, men den knäpper inte av som den ska göra. Knäpper den inte av när den nått x antal grader kan den explodera. Så hade  folk igår som kikade och tog mått så vi kan få en offert (exakt vad hela kostnaden kommer att bli) förhoppningsvis den här veckan. Vi har 17.9 inne och 5.2 ute. Stor skillnad..Det går bra på natten (för då ligger jag med täckte upp till hakan) men på dagen (fast mer morgonen som nu - eller ja, förmiddagen) är det väldigt kallt. Särskilt fryser jag om händerna. Och ändå fryser jag alltid. Även fast jag svettas mycket, fastän det är 30 grader. Jag fryser konstant. Känns som bilden nedan. Älskar Frozen <33

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-04 14:57:12

Älskar också Frozen, bästa Disneyfilmen <3

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2016-10-05 09:11:19

Hua då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela