Forevermore

Är det såhär det ska vara?

Publicerad 2016-09-28 15:07:00 i Allmänt,

Personen som säger sig vara min mamma skriker på mig. Orden hon slänger ur sig har hon sagt förut men det gör ändå så jävla ont. När jag till slut bryter ihop frågar hon spydigt om hon ska ringa efter en doktor som kan komma och ta mig med sig till sjukhuset samtidigt som hon hävdar att hon tycker om mig. Där jag sitter på golvet med huvudet mot min sängkant insér jag att ingenting någonsin kommer att få mig att må okej igen. Drömmar om resor som jag satt och kollade på imorse ligger sönderstrimlade i småbitar i min papperskorg och skrattar åt mig. Vilken jävla loser. Vilket jävla misslyckande. 
 
Jag är skadefri sedan Januari och när tanken faller på de sylvassa bladen jag fortfarande har i min ägo blir jag illamående. Inte ens dom skulle kunna ta bort ångesten och känslan av att vara värdelös numér. Personen som jag under hela min uppväxt kallat för mamma ber mig att komma in i vardagsrummet. Men inte ens tanken på att resa långt bort från Sverige kan få mig på bättre humör. För då måste jag resa med henne. Och trots att jag tyvärr förlåter fort så tror jag aldrig att jag kan förlåta det här som idag har skett. Fan. De två resorna vi snart ska göra skrattar åt mig. Vilken jävla loser. Vilket jävla misslyckande.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-09-28 15:36:02

<3

Postat av: Flisan

Publicerad 2016-09-28 18:38:47

sv: javisst e den :D

<3

Postat av: Mathilde

Publicerad 2016-09-28 20:14:25

Styrkekram.

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2016-09-28 23:02:52

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela