Forevermore

900.000kr för att besöka Titanic's vrak (!!)

Publicerad 2017-04-11 16:31:00 i Allmänt,

Jag är fashinerad av det förflutna. Det känns som om att jag har rest med Titanic och att gå runt på Fairview Lawn Cemetery var verkligen magiskt men inte ens om jag hade varit miljardär med hundra tusen miljarder på kontot så hade jag betalat 900.000kr för att åka ner i en ubåt för att se Titanic's vrak. Jag hade dessutom tackat nej om någon hade erbjudit mig den resan. Inte för att jag tycker att det är en gravplats som bör skyddas för det tycker jag faktiskt inte. Jag vet ju inte ens hur jag hade reagerat i en ubåt. Redan har nio personer bokat platser till denna resa, like whaat?? För min del så lockar Titanic II mer alltså men jag vet inte. Havet och jag, vi kommer liksom inte överens (nu har det gått ett tag sedan jag åkte på havet men ändå; jag blir liksom sjösjuk mellan Helsinborg och Helsingør ehehe...) Och ja, jag antar att jag inte var sjösjuk då när jag reste med Titanic tillbaka i April 1912 ;-)
Den riktiga Titanic.
Filmad den 2/4 1912

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2017-04-19 16:03:54

OMG!

Svar: IKR!!! Jag hörde på radion att en kvinna sålt precis allt hon ägde för att ha råd med biljetten .............
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela