Forevermore

Önskar er alla en underbar Påskafton❤️

Publicerad 2017-04-15 10:24:00 i Högtider,

Tänk att det är Påskafton idag :o Jag kan knappt förstå det.. Det är även min mammas födelsedag idag. Så roligt för henne att få fylla år på en högtidsdag. Det har hänt förut men för mig händer det ju varje år ;-) Hoppas att er dag blir fantastisk och att ångesten håller sig borta. Jag var snäll mot mig själv förra påsken och ska försöka vara så även iår. Det blir nog lätt kanske då mamma ju fyller år❤️

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2017-04-21 21:11:57

hälsa henne grattis från mig

Svar: <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela