Forevermore

Snö i April❤️

Publicerad 2017-04-15 17:14:00 i Allmänt,

När mamma fyllde sju år så var det högt med snö i Svedala. Det är inte högt med snö idag men snöar, det gör det❤️ Älskade, vackra, underbart fina snö, tack för att du kom igen och tack Elsa❤️ Jag har haft en lååång period med hemska tankar men jag är så glad för snön att jag kommer att stanna ett tag till. Tänk att nederbörd kan göra mig så glad❤️
Jag älskar April; igår klippte pappa gräsmattan x)
Hjortarna har ännu inte stulit våra tulpaner:
Hyacinten fick en chock:
Så ovant med snö på alla fina blommor...
Att våra sommarmöbler varit ute i snö har aldrig hänt förut:
Och yes, vi har påskfjädrar. Alla får ha vad de vill ha och dessa är riktigt gamla. Jag hoppas att dom blir bra när dom torkar...
De enda som det är synd om är alla fåglar som kommit tillbaka till Sverige efter en Vinter i Afrika. Ingen mat har ju affärerna numera. Borde haft den till slutet av April i alla fall. Alla vet väl att April är en lurig månad. Jag hoppas att dom klarar sig❤️

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2017-04-21 21:13:03

är du vegetarian eller vegan

Svar: Nej.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela