Forevermore

We know the game and we're gonna play it

Publicerad 2017-04-03 11:47:00 i Musik,

OMG!!! Jag återfann den här låten för en (l'äs: lång) tid sedan och har mig veterligen aldrig sett videon. Tycker att den är så lugnande på något skumt sätt. Och Mr. Astley ser ju inte helt fel ut ;) ;) ;) ;) Såklart han är gift (har alltid otur med det där) men whatever (man kan ju drömma) (skoja bara - har ju min fru) (min kaninfru alltså)
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you

Kommentarer

Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Publicerad 2017-04-07 00:50:17

Så bra :)

Svar: :D
Karin

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-04-08 22:51:08

Men åh, ba åhhhhh<3333 Sååå bra!!! Det kallat int spam de jag gör nu va? Förlåt isåfalld😘

Svar: :D Nej absolut inte :-) Spam är när någon skriver, "Kolla in min blogg!" eller liknande utan att kommentera innehållet i inlägget.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela