Forevermore

Will you become the fuel for sacrifice?

Publicerad 2017-04-20 14:45:00 i Musik,

''Ännu ett musiktips??'' Ja, varför inte.. Nu har Nickelback äntligen släppt sin musikvideo till sin låt 'Feed The Machine' som jag skrev om den andre månaden det här året. Får vänta ända till den 16/6 på albumet nu men det gör mig ingenting. Kan vänta hur länge som helst. Jag gillar vääääldigt många band. För många brukar mamma säga halvt på skämt, halvt på allvar. Men Nickelback kommer alltid att vara mig närmast. Så är det. Många band kommer och går men vissa har alltid en speciell plats. Vill så gärna se dom i höst. Så många konserter, så lite tid, eller, jag har ju all tid i världen men mamma har ju sina semesterdagar. Jag har ju inget jobb så jag kan ju bara resa iväg precis när jag vill egentligen men jag skulle aldrig klara av att resa själv. Jag måste ha mamma med mig som håller mig vid liv. Bokstavligt talat. Ångest, ångest, ångest, ångest ........
Why must the blind always lead the blind?
(Get back in line, get back in line)
Why do I feel like the fault is mine?
(Get back in line, get back in line)
Why must the weakest be sacrificed?
(Get back in line! Get back in line)
No more questions, get back in line
(Just get back in line)

Kommentarer

Postat av: Natalia

Publicerad 2017-04-20 22:24:46

Sv: Ohja den luktar väldigt gott! :)
Den luktar lite sött men jag tycker om parfymer som luktar lite sött :)

Svar: Det gör jag med!! Ska kika efter den nästa gång jag kommer till stan :)
Karin

Postat av: anonym

Publicerad 2017-04-21 21:10:37

vad jobbar dina föräldrar med

Svar: Det vill jag inte svara på. De jobbar på två olika företag men jag vill inte säga vilka eller vad dom gör. De har sina semesterdagar som de får ta ut. Det enda jag kan avslöja är att de inte är chefer.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela