Forevermore

’’Funny how the coldness of winter and snow makes our hearts warmer’’ — Sophia Carey

Publicerad 2017-02-09 09:49:00 i Allmänt,

Det känns som om jag skriver mycket om snö och is men det är något av de få saker jag gillar mest av allt i hela världen. Vintern gör mig så glad ... så det är ju SJÄLVKLART att jag ska bli sjuk ... Det började med ont i halsen dagen före igår (yes den dagen vi åkte till Lomma) så jag är ju inte smittad av någon. Pappa hostar. Mamma hostar lite mindre. Min hals svider men det känns inte som AHHHH, JAG VILL TA BORT HALSEN FRÅN MIN KROPP FÖR DET GÖR SÅ JÄVLA ONT I DEN!!!!! Igår när jag skulle sova hade jag feber men nu känns det rätt okej. Jag vet att många är förkylda nu så om du som läser detta är sjuk så vill jag önska dig ett krya på dig💕 Jag hoppas att förkylningen inte blir så illa som senast jag var sjuk. Då tog det tio dagar innan jag blev någorlunda frisk för jag är ännu inte 100% frisk från den förkylningen.
Hhaha, det syns knappt inte att pappa körde med snöslungan igårkväll :-P
När jag var liten var snön ofta över stängslet in till grannen
Nu hoppas jag att den stannar kvar. För alltid💖

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-02-09 11:24:15

Din stackare! Ta hand om dig <3

Svar: Detsamma <3
Karin

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2017-02-09 15:22:10

Krya på er! :)

Svar: Tack <3
Karin

Postat av: AngeicasVärld

Publicerad 2017-02-10 09:30:59

Men så mysigt med snö...här i storstan är det barmark tyvärr!! Krya på er!

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2017-02-10 12:17:44

Härligt med så mycket snö! Jag tycker ju att om det ska vara vinter är snö ett måste. Grätt och slaskigt är det värsta jag vet vad gäller vädret.

Postat av: Maria Bromander

Publicerad 2017-02-10 21:25:41

Det där med halsen låter inte roligt. Usch. Krya på dig!!! Håller helt och hållet med dig. Har snön kommit ska den ligga kvar och vinter ska få vara vinter. Allt gott o kram!

Postat av: Miss Baby Peaches

Publicerad 2017-02-13 19:02:00

Oj vad med snö ni har! Här har den nästan smält bort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela