Forevermore

Hound from Hell

Publicerad 2017-02-06 10:05:00 i Musik,

Det är ett under. Jag gillade alla låtarna i Lördags :o I familjen sätter vi poäng från ett till fem på låtarna men för mig (som den elaka människa jag är) har det hänt att jag satt minus noll, när en låt är så dålig att den inte ens förtjänar en nolla haha. Nu är jag en sådan som inte vill avslöja något för dom som ännu inte sett programmet. Därför tänker jag nu istället skriva om pausunderhållningen. THIS, my friends, is amazing! Jag älskar det. Jättemycket. Jag tycker att det är sååå häftigt att en sådan lugn låt som 'Änglahund' ju är kan bli rock. Jag undrar om man kan göra tvärtom, en riktig hårdrockslåt till ballad? Hmm...

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2017-02-06 17:05:17

Hasse <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela