Forevermore

We're all chained to the rhythm

Publicerad 2017-02-24 14:41:00 i Musik,

För ungefär två veckor sedan släppte Katy Perry en lyric video till sin nya låt 'Chained To The Rhytm' Det ska erkännas att jag har gillat Katy i många, många år och trots att jag gillade låten från första visningen så kanske den måste lyssnas på en del på innan man verkligen fastnar för den. Nedan finner ni både lyric videon och den officiella musikvideon för låten. Jag ska även erkänna att jag har svårt att välja vilken av dom jag tycker bäst om. Samma budskap, olika sätt att framhäva det på.

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2017-02-24 21:41:58

Men vilken gullig hamster<3 i want one!!!! Mycket bra låt :D

Svar: Hamstrar är något av det gulligaste som finns <3 Har själv haft ett flertal :-) Dvärghamstrar och så en Guldhamster.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela