Forevermore

Om Thomas och om Lullaby

Publicerad 2017-01-19 10:39:00 i Mina älsklingar,

Igår var det dags för återbesök för Thomas hos veterinären. Han opererades för tänderna den fjärde och det har läkt fint och det såg bra ut. Så bra att han inte behöver åka dit förrän om två månader. Stämmer det så är det ju fantastiskt men jag vill inte tro på det förrän dessa två månader har gått.
Även Lullaby följde med den här gången. Hon har inte varit där sedan i Juni men nedanför hennes öga såg det irriterat ut upptäckte jag en dag i slutet av förra veckan. När sköterskan torkade av kletet såg det ut såhär (fast mycket rödare):
Ser ju lagom kul ut men ögat är inte skadat och Lullaby lider inte av det. I två veckor ska hon få ögondroppar (en i ögat, en brevid) tre gånger per dag och så ska hon tillbaka till veterinären om två veckor så att dom kan kolla hur det artat sig. Det är väldigt tur att båda kaninerna är så snälla och duktiga hos veterinären❤️

Kommentarer

Postat av: A M

Publicerad 2017-01-19 13:14:49

Åh hoppas det här var sista gången som ni behöver besöka på det här sättet! <3

Postat av: Zyllah

Publicerad 2017-01-19 15:48:07

Det är sååå tråkigt när djur blir sjuka eller får problem. Det är så svårt att ta reda på vad som är problemet ibland. <3

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-01-20 21:37:16

Stackars liten, är hon snäll när du ger henne dropparna?

Svar: Hon är jättesnäll <33
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela