Forevermore

Ahhh, what a relief it is

Publicerad 2017-07-10 22:53:28 i Allmänt,

Spelar Sims 3 för första gången sedan i Torsdags (read why right here) och jag är sååååååå lättad. Jag hatar Sims 4 men jag kommer att spela det då och då. Kanske blir det roligare i höst när jag kanske rycker loss tummarna och köper alla prylpaket / exapnsionspaket. Det lär bli dyrt (hittils har det kommit ut fem stycken exapnsionspaket och elva prylpaket och så går ryktena om att ytterligare två prylpaket ska släppas *suck*) men jag har ju alla andra Simsspel (utom ett och det heter Sims 2: Livets Historier) så varför inte.
Precis som i verkliga livet gillar jag hösten bäst i Sims 3 ^^

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2017-07-11 20:04:31

Vad har du för expansioner till sims 3? Själv har jag bara "Leva livet" så det skulle vara roligt med något/några fler. Rekommenderar du något särskilt? ^^

Svar: Jag har alla expansionspaket och prylpaket till Sims 3 men jag har inte Katy Perry Sötsaker installerat. Det krånglade på min förra dator och jag gillar inte kläderna något vidare i det. Jag rekommenderar verkligen Destination Världen, Årstider samt Husdjur. Även 70-tal, 80-tal, 90-tal och Film om du vill ha mer kläder till ditt spel. Sen är Övernaturligt väldigt roligt då din sim kan bli Varulv, Häxa eller Fe och om du vill att din sim ska kunna bli Vampyr så är Kvällsnöjen perfekt. Det beror helt på vad du tycker om och är intresserad av. Hoppas att detta hjälpte dig, annars får du gärna fråga igen :-)
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela