Forevermore

Sims 3: Så kan det gå

Publicerad 2017-07-17 16:05:00 i Allmänt,

Det var som så att min Sim fick trillingar. Jag döpte barnen i tur och ordning (det irriterar mig att man inte från början vet om ens sim får ett barn, tvillingar eller trillingar) och den ena dottern fick namnet Gemini. Jag älskar att efternamnet är just Pinkey eftersom det passar lika bra med Gemini Pinkey som Hilda Pinkey. Det konstiga är att när jag kollade vilket stjärntecken hon fick så var det tvilling. Inte konstigt alls såvida man inte vet att Gemini är tvilling på latin. SAY WHAAT??
Och här vi henne alltså; simmen som fick ett namn som råkade betyda hennes stjärntecken på ett annat språk.

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2017-07-18 20:39:28

Wow, mina simmar har aldrig fått trillingar! Vilket sammanträffande med namnvalet och stjärntecknet. Hade varit extra kul om det fanns ett stjärntecken som hette ''trilling'' ;)

Svar: Det enklaste sättet att få trillingar är att uppfylla både din mammas och din pappas önskningar så att de får 10,000 poäng i livsönskningar så att de kan köpa fertilitetsbehandlingen. Ibland får man tvillingar, ibland trillingar. Tänk bara på att om du köper till båda dina simmar så får de tvillingar eller trillingar varje gång hon blir gravid och det finns plats för barnen i hushållet.
Karin

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-07-19 21:55:02

Gud vad coolt😱 Fin hon är😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela