Forevermore

I can't believe that I can breathe without you

Publicerad 2017-06-13 09:35:00 i Musik,

Så har musikvideon till 'Song On Fire' som jag skrev om i detta inlägg anlänt.
Jag är sur på Nickelback för att dom bara turnerar i USA och Canada det här året och för att priser på resor helt plötsligt har blivit helt sjukt dyra men jag är ganska så säker på att jag kommer att se dom live det här året också ;-) Mamma gillar ju Nickelback som tur är. Är så glad att hon offrar sig för konserter. Det finns såklart band som hon aldrig skulle vilja se någonsin. Nåväl, musikvideon är bland de vackraste jag någonsin sett. Om bara mina idéer på mitt eventuella framtida band's musikvideor blir hälften så bra i verkligheten så är jag mer än nöjd.
I could set this song on fire, send it up in smoke (in smoke)
I could throw it in the river and watch it sink in slowly
Tie the pages to a plane and send it to the moon
Play it for the world, but it won't mean much
Unless I sing this song to you

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-06-13 20:54:17

Håller timmarna för att du får se dom fina du❤️

Svar: <3
Karin

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2017-06-13 22:20:55

Nice!

Svar: Yey :D
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela