Forevermore

I hope they sing along

Publicerad 2017-06-29 09:07:00 i Musik,

Plats nummer 66 av de 70 mest visade videorna och på plats nummer 17 av de 40 mest gillade videorna. Den 24/6 nådde låten 'Stressed Out' av Twenty Øne Piløts en miljard visningar på YouTube
Den 8/6 2016 på en konsert i Cleveland, Ohio ändrades texten i låten. Detta för att låten var Twenty Øne Piløts' stora genombrott. Somliga ''fans'' anser att om man inte gillade dom innan så ska man inte tycka om dom nu när de blivit kända, att det inte är rätt. Jag kände till Twenty Øne Piløts innan 'Stressed out' men jag tycker att det kvittar vart man hörde dom först.
Jag hade också tyckt att det varit jobbigt att skriva en massa av låtar och så hade en låt blivit mitt stora genombrott. Jag kanske inte ens tyckte om just den låten bäst, kanske jag hade tyckt om en annan bättre. Det var så klart lite skumt på konserten i Oslo; när de spelade 'Stressed Out' och alla jublade men när de spelade andra låtar såsom 'Trees' och 'Migraine' så visste liksom folk inte hur de skulle reagera men nästa gång de hörde låten så visste de ju kanske vem det var och hur låten gick, vilket jag tycker är det viktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela