Forevermore

Finalen närmar sig..

Publicerad 2017-03-08 09:16:00 i Musik,

Jag gillar inte Andra Chansen. Eller alltså, jag tycker att det är bra att vissa låtar får en andra chans. Men jag gillar inte att en bra låt möter en dålig låt och så är det den dåliga låten som går vidare. Inte alltid dålig, men sämre än den som åkte ut. Varför gick inte Dismissed och De Vet Du vidare??? Dismissed var ju ovanliga, hade bra musik och ett bra budskap och De Vet Du var ju både roliga och jättebra samt hade bra musik. Jag förstår inte. Men låt mig diskutera finalen som är NU PÅ LÖRDAG (!!!): Jag vill att Wiktoria ska vinna. Jag tyckte inte alls om hennes låt första gången jag hörde den. Inte förrän det var klart att hon gick direkt till final och jag hörde låten ännu en gång. Vissa låtar behöver en andra lyssning. Jag ÄLSKADE hennes låt förra året. Helt rätt låt vann men det hade inte gjort mig något om Wiktoria vunnit då istället för Frans. Det finns låtar i finalen som jag tänker, ''Men huuuuuur?? Det är inte ens musik'' och nu menar jag INTE Owe Thörnqvist. Det är så coolt att han som är åttisju har en bättre låt än killar i min egen ålder. Bätte personlighet. Bättre utseende. Bättre allting. Jag kommer INTE att flytta utomlands om Owe vinner helt klart. Men vem gillar jag mer i finalen? I think that's all guys ... alright, hands down, jag gillar verkligen Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia. Vid första lyssningen: ''Nope'' Andra gången: ''Ja tack'' Så kan det gå.. Jon Henrik är ju så söt dessutom. Inte för att det är utseendet som tävlar men ändå ;-) Sen har vi Ace Wilder också enbart fört att min kanin Thomas heter Ace i mellannamn Nej, jag skämtar bara såklart ;-) Det är en bra låt med bra budskap. Oftast alltid när jag gillar en låt superdupermycket.. Jag vill alltså att Wiktoria ska representera Sverige i Kiev men jag flyttar inte från Sverige om Owe Thörnqvist, Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia eller Ace Wilder gör det. And the panic starts to grow ...... Vem tycker du ska representera Sverige i Ukraina? :D

Kommentarer

Postat av: Anonym :)

Publicerad 2017-03-08 11:12:13

Wiktoria :D

Svar: Yey :D
Karin

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-03-08 20:43:38

Fo and O <3

Svar: Okej ... Jag accepterar din åsikt men jag hoppas att du har fel.
Karin

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-03-08 21:48:22

Tittar inte på det. För tramsigt. Men Dismissed var riktigt bra! Synd att dom inte gick vidare.. Men så är det väl I guess, de bästa åker ut och vem som ska vinna är säkert bestämd redan innan programmet ens börjat sändas.

Svar: Hahaja .......
Karin

Postat av: Ronja

Publicerad 2017-03-09 11:01:24

Nano var ju väldigt bra alltså.... Har din kanin mellannamn? :O Vad heter han mer? :D

Svar: Ja det har han och det har alla mina djur haft haha :D Hela hans namn är: Thomas, Ace, Börje, Quorthon :-) Döpt efter Thomas Forsberg (som tyvärr dog av hjärtfel 2004) Han startade ett mycket bra band som hette Bathory. Lyssna på dom om du inte gjort det :D
Karin

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-03-09 17:34:39

Jag tycker också Wiktoria! Hon förtjänar det eftersom hon var med förra året ock så är hennes låt ovanlig.

Svar: Yey :D
Karin

Postat av: Helena

Publicerad 2017-03-09 20:21:55

Det är sorgligt att Dinah Nah , Roger Pontare , Les Gordons , Alice inte gick vidare tycker jag :((( Men Ace Wilder eller Wiktoria ska vinna tycker jag.

Svar: Ja alltså jag tänkte, "Den här kommer vinna, det känner jag på mig" när jag hörde Les Gordons ... Så jäkla trist :( Yey :D
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-10 13:47:13

jag visste inte ens att mello hade börjat!

Svar: Det förstår jag <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela