Forevermore

Gotta keep it together

Publicerad 2017-03-11 22:43:00 i Musik,

''JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'' = min rektion när det stod klart att Robin Bengtsson vunnit Mello med sin låt 'I Can't Go On'
Nu tänker ni: ''Men du skrev inte om den?'' Och det är helt sant. Varför gjorde jag inte det kan man undra och det var därför att jag gillade låten jättemycket men inte mycket att jag ville att den skulle vinna då när jag skrev det inlägget. Jag har idag varit på två olika Erikshjälpen (=second hand) och på den ena spelade deras radio just 'I Can't Go On' Och då kände jag: ''Japp, Robin eller Wiktoria ska vinna'' Jag borde alltså bli siare ^^ ... AHHH, THE RELIEF!!!!!!
(youtube är onda ibland för vissa videor går inte att bädda in (kanske är det på grund av upphovsrätten?) därav stillbild)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2017-03-12 08:25:26

Helt okej låt som vann :)

Svar: :D
Karin

Postat av: Linda

Publicerad 2017-03-12 17:40:29

det var en bra låt som vann.

Svar: :D
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela