Forevermore

Hurra för Thomas som fyller tre år idag❤️

Publicerad 2017-03-03 08:56:00 i Högtider, Mina älsklingar,

Min fina son blir hela tre år idag❤️ Tre år ..... Exakt när hände det här?? Det känns ju inte alls länge sedan han kom hit... Hatad från dag ett, stackarn. Av Lullaby alltså. Inte av mig. När jag kramar henne brukar Thomas stampa. Vi har pratat om det. Lullaby var här först. Hon är äldst. Och om sanningen ska fram så gillar jag henne mer. Men han är ändå min son. Och man gillar ju sina barn eller hur? Nej, man älskar sina barn. Man avgudar dom. Och Thomas är en sådan man bara tycker om och det är trots att han fortfarande skvätter kiss på mig. Trots att han fortfarande skrämmer mig då han är vildare än någon annan kanin jag haft. Hur mycket pengar vi har lagt ner på honom vet jag inte. Men han får kosta hur mycket han vill för man betalar vad som helst för dom som man tycker om❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym :)

Publicerad 2017-03-03 10:17:03

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!

Svar: Han tackar :D
Karin

Postat av: Felicia

Publicerad 2017-03-03 13:25:17

GRATTIS

Svar: Han tackar :D
Karin

Postat av: Ronja

Publicerad 2017-03-03 17:14:27

Naw <3

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-03-03 21:52:40

Hälsa han grattis från mig <3 Hur gammal är Lullaby?

Svar: Han tackar :D Dom är lika gamla enda till hennes födelsedag den 2/5 då hon fyller fyra år! Det känns så konstigt att dom är lika gamla i ungefär tre månader x)
Karin

Postat av: Tova

Publicerad 2017-03-03 23:11:25

😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela