Forevermore

I will only let you down

Publicerad 2017-03-23 11:50:00 i Musik,

I Maj är det hela fem år sedan som jag åkte till USA första gången. Fem år och tolv delstater senare är jag mer förälskad än någonsin i det vackra USA. Vad som förde mig åkte till USA? En konsert... Förvånade? Nej, jag tänkte väl det ;-) Nu är ju Florida inte alls så långt borta som Japan men ändå. Jag undrar fortfarande om jag någonsin hade åkt till USA om det inte varit för den konserten. Tror inte ens jag kände till USA innan 2012? Hahaops.. Nickelback var såklart bandet jag åkte dit för. Jag älskar dom verkligen. Kommer aldrig förstå varför dom är så hatade. På den turnén hade dom såklart också förband. Men inte ett. Inte ens två. Utan tre stycken. Så coolt. Bush, Seether samt My Darkest Days. Dessvärre har MDD varit på paus sedan 2014 vilket är så himla trist (fast sångaren Matt sjunger numera i Three Days Grace) Men faktiskt tyckte jag bäst om Seether. Säkert var det för det faktum att de hade bilder och filmer på läskiga dockor. Förekommer till viss del i videon till deras första singel från deras kommande album 'Poison the Parish' som kommer den 12:e Maj. 2017 är alltså ett väldigt bra musikår hitentills.
Say what you’re keeping inside
This anticipation
I will only let you down
Say something meaningful

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-03-25 20:47:56

TOLV!!!!!! WOW!!!!

Svar: "Bara" 38 kvar ;-)
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela