Forevermore

Kommentarer

Postat av: Liene SvÀrd

Publicerad 2017-03-16 07:41:21

sv: Jag skulle inte vilja Äka dit ensam utan med nÀra vÀnner :) annars skulle jag inte heller trivas haha. Men naturen och omgivningen tycker jag ju Àr fantastisk nÀr jag ser bilder.

LÄter gott. SÄg ett recept pÄ sÄdana pÄ en blogg igÄr.

Svar: Jag var dÀr med min mamma :) Inte heller hon trivdes.. Om du vill se vacker natur sÄ Äk istÀllet till Colorado :D Estes Park var en vÀldigt vacker stad med helt fantastiska omgivningar! Eller bo inne i Denver om du föredrar storstÀder.
Karin

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2017-03-16 17:24:18

det Ă€r superenkelt att göra sjĂ€lv, och billigt :D fyller gĂ€rna med ost, jalapeño, lök och tomat :) Eller chavrĂ© och mango chutney och ruccola... eller salsa och fetaost... eller paprika, lök, zucchini och cheddar... OMG SÅÅÅÅ MÅNGA GODA DET FINNS!

Svar: DET BARA MÅSTE JAG TESTA!!!!!
Karin

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du fĂ„r gĂ€rna kontakta mig, om vad som helst, pĂ„ [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela