Forevermore

I'm not afraid of changin', I'm swallowing my pride Just promise to forgive me one last time

Publicerad 2017-03-27 11:40:00 i Allmänt,

Remember this post? Nu har Blåsippan slagit ut och visar sin fulla prakt tillsammans med en vän :')
Oj, vad det var varmt igår. 17 grader och strålande sol. Någon annan än jag som har svårt att förstå att April börjar på Lördag?
Oo, apokalyptiskt....
Ahhh, so pretty!!!!!!!!
Ser ni? Tussilago har kommit!! Vid Djurkyrkogården, precis som jag förutspådde.
Det ser ut som i mitten av Juli haha x)

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2017-03-28 20:59:35

Så härligt att våren är på gång!

(Sent) Svar: Fint att du har dina kaniner som ger trygghet när tankarna är mindre ljusa. Tack för att du delade med dig.

Kram

Postat av: anonym

Publicerad 2017-03-31 12:47:08

Alltså, har sökt och sökt och sööökt men hittar inte överskriften?? HELP ME!!

Svar: Det är ur en låt som heter 'Broken' av ett band som heter Warner Drive. Anledningen till att du inte hittar den är säkerligen för att låten finns med på deras tour sampler från 2012 och därför inte alls är så känd (inte för att dom är så kända i Sverige men ja) (de är från Hollywood, California förresten)
Karin

Postat av: anonym

Publicerad 2017-03-31 12:47:37

Lever du by the way???

Svar: Det gör jag. Mår inte alls bra och håller mig därför borta. Är väldigt aktiv på tumblr (iwillruletheuniverse.tumblr.com) däremot.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela