Forevermore

Crawling through this world as disease flows through my veins

Publicerad 2017-03-01 11:16:00 i Allmänt,

~ The Southern Illinois Record, March 5, 1914
 
Woo, yeah, Mars är här ....
(har jag nämnt att jag inte gillar den här månaden)
Ny månad. Är det bara jag som tycker att det är helt sjukt att det redan är Mars?? Visserligen tog vi ut vår Julgran igår (varför slänga ut den om den dricker liksom) and I miss it already :( Är kluven på om det är September eller April. Varmt som om det var någon av de två månaderna i alla fall. 5,7 är kanke inte jättevarmt men igår var det över nio grader .... Men den sjätte Mars i min dagbok i fjor så har jag skrivit att det snöade så det finns hopp med andra ord. Jag älskar ju nederbörd. Oavsett om det är snö eller regn. Mulna dagar är också vackra. Mer poesi och inspiration sådana dagar än dagar med strålande solsken från en molnfri himmel helt klart. Utomlands gillar jag verkligen solen för då är jag liksom fri eller något åt det hållet, eller det tror jag i alla fall. Jag undrar varför det är så. ''Utomlands, utomlands, utomlands ;-) Or?'', tänker ni but I don't even know ...
~ I Mars månad år 1878 var modet så här för barn och tonåringar.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-03-02 19:54:33

Har du varit i Thailand än? Phuket är väldigt vackert <3

Svar: Nope. Phuket ser väldigt vackert ut men i så fall är det nog kanske Bangkok som lockar mig mest. Någon slags rundresa med andra länder i närheten involverade😏
Karin

Postat av: anonym

Publicerad 2017-03-03 21:45:18

Styrkekram <3

Svar: <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela