Forevermore

Dead by April

Publicerad 2017-05-26 10:12:00 i Musik,

''Finns dom?'' Det är en fråga som mamma har frågat när jag spelat låtar av Dead by April i bilen och då många kanske undrar så tänkte jag nu ta upp det ämnet. Japp, Dead by April finns, i allra högsta grad. De har släppt en hel del nya låtar på deras YouTube kanal och Jimmie Strimell är tillbaka .. tills vidare.. Thank God. Inte för att Stoffe är/var dålig, bara det att jag gillar Jimmie mer som sångare och yes, Stoffe har tagit en paus från bandet. Är det för övrigt på modet att ha vackra bilder som lyric video och inte bara texten som det brukade vara för inte alls länge sedan????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela