Forevermore

Eurovision Song Contest: Semifinal 2

Publicerad 2017-05-12 09:24:41 i Musik,

Fy vad jag stör mig på att man inte kan rösta från Sverige 'bara för att Sverige inte är med' Så vadå???Mamma sa att hon tror att det är på grund av att telefonlinjerna kan bli överbelastade och så var jag inte lika sur över det längre :-) Hon var sur på mig igår. ''Kan du inte sitta stilla!?'' Be like, ''Nope'' För när jag är exalterad över något så går det bara inte. Hon hatar mig.. Vem hatar mig inte förresten?
Vilka länders låtar älskade jag? JOWST med 'Grab The Moment' från Norge, Ilinca ft. Alex Florea med 'Yodel It!' från Rumänien (man behöver verkligen sådant i finalen för den kan vara fruktansvärt jobbig), IMRI med 'I Feel Alive' från Israel, Ania med 'Where I Am' från Danmark samt Nathan Trent med 'Running On Air' från Österrike (alltså han var ju för söt) Sen tar vi något coolt: Jana Burčeska med 'Dance Alone' från Makedonien (som tyvärr inte gick vidare) HENNES POJKVÄN FRIADE TILL HENNE LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ni bara måste se det och det kan ni göra right here)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-05-12 13:17:32

Can't wait!!!!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-12 20:00:22

Rumänien var verkligen super bra :D Jag tycker faktiskt att Danmark ska vinna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela