Forevermore

Hello May🌿

Publicerad 2017-05-01 21:12:00 i AllmÀnt,

Maj har anlÀnt. Vi hoppar över vad jag tycker om det och pratar istÀllet lite om astrologi. Jag lÀser oftast om mitt stjÀrntecken i tidningen men Àven pÄ internet dÄ och dÄ. Vi tar oss en liten titt pÄ hur en Oxe Àr :-)

Mamma hatar detta faktum ...
Jag samlar pÄ allt möjligt konstigt och ser möjligheter att göra smycken av allt möjligt (som Elgigantens sak till exempel) (jag har alltsÄ fortfarande inte kommit pÄ vad det heter och det irriterar mig)
Jag Àr sÄ spÀnd pÄ att se vart min födelsedag kommer att firas det hÀr Äret. Vi Àr ovÀnner med den resebyrÄ vi brukar anvÀnda oss av men vi mÀrker vart jag reser för nÄgonstans blir det ;-)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-05-02 12:55:20

Kan inte förstÄ att det blivit maj, det e helt sjukt :0

Svar: Agree.. Sommaren har inte ens börjat och jag Àr redan trött pÄ den och vill ha höst :/
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-03 17:28:02

Anser du att det Àr status att resa?

Svar: Nope.
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-03 17:28:52

För jag har aldrig varit utomlands.

Svar: Det har jag inget problem med. Jag skulle kunna vara tillsammans med nÄgon som aldrig har rest .. om jag bara haft en bÀttre hjÀrna :)))
Karin

Postat av: Sandra

Publicerad 2017-05-04 12:48:12

SjĂ€lv Ă€r jag vattuman😌 Jag lĂ€ser inte om mitt stjĂ€rntecken men detta inlĂ€gget var verkligen intressanta sĂ„ ska nog börja med det😄

Svar: Gör sÄ :D Det Àr förvÄnansvÀrt hur vÀl det kan stÀmma :3
Karin

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du fĂ„r gĂ€rna kontakta mig, om vad som helst, pĂ„ [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela