Forevermore

Evanescence — The Ultimate Collection

Publicerad 2017-04-10 10:27:00 i Musik,

Ni har ingen aning om hur mycket problem det har varit att få hem detta box set. Jag förhandsbokade det den 27 Oktober (fick postern den 19/1) och en Fredag i Mars fick jag ett brev att jag hade ett paket att hämta och att det gick bra att komma till affären. I Huddinge. Pappa ådrog sig uppdraget att ringa affären men mannen som ägde den förstod inte alls och påstod att något paket till en person i Skåne hade han inte. Helgen gick och Måndagen kom. Mamma ringde Posten. Enligt Posten hade paketet hämtats ut. För att hämta ut ett brev behöver man ett ID-bevis (såsom ett ID-kort eller ett pass) och trots att jag fortfarande är sur på Posten så har jag nu box setet i min ägo ^^ Jag kontakade helt enkelt företaget i Canada som hade hand om utskicket av box setet. Enligt dom hade det förlorats någonstans på resan. Dom hittade det alltså inte, så dom skickade ett nytt :D Jag är såååååå glad över det. Har ju fått vänta sex månader liksom ehehe. Ska absolut provspela det en dag :-)
Alla utgivna skivor samt bonus tracks på LP:n med namn 'Lost Whispers'
Man kan ändra framida om man så vill:
En bok medföljer. Med handskrivna låttexter som aldrig visats tidigare:
Även idéer på albumomslag som inte blev av:

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2017-04-10 17:09:45

😍

Postat av: anonym

Publicerad 2017-04-19 16:05:29

alltså idén på albumet längst ner borde ju blivit verklighet? låter ju helt amaziiiing!!!

Svar: Eller hur!!! Jag undrar verkligen varför det inte blev verklighet :/
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela