Forevermore

I keep dragging around what's bringing me down

Publicerad 2017-02-16 17:54:00 i Musik,

Som ett Linkin Park fan har jag tålmodigt väntat på den första singeln från bandets kommande album 'One More Light' som släppts den 19 Maj och nu är lyric videon änltigen här!!!!! Den första singeln heter 'Heavy' och är den första Linkin Park låt att innehålla en kvinnlig stämma. Olika människor på olika sociala nätverk har redan hävdat att låten är hemsk, att Linkin Park aldrig skulle släppt in en kvinna, att det inte är en typisk Linkin Park låt etcetra. Jag förstår mig inte på dom. Jag skulle aldrig kunna skriva så. Då accepterar man bara förändringen och går vidare. Jag tycker att låten är riktigt bra. Jag gillar den jättemycket. Jag hoppas att resten av albumet är minst lika bra. Fast det vet jag att det är för det är ändå Linkin Park. Och det dom gör kommer för alltid för mig att vara jättebra❤️

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-02-16 19:56:52

Wow det var oväntat men låten är bra ... tror jag???

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-02-17 22:45:01

HUR KAN JAG HA MISSAT DETTA???? Kan vara för att jag inte har sociala medier😬 Men!!!!! Hur bra som helst i alla fall👍

Svar: Tur att jag delade med mig av den :D Yey <3333
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela