Forevermore

Fête du Canada

Publicerad 2017-07-01 10:15:00 i Resor,

Istället för att skriva om hur dåligt jag mår över att det är den första Juli idag ska jag istället visa lite osedda bilder från Canda. Det är ju faktiskt deras Nationaldag idag :-)
Inne på Rainforest Cafe Niagara Falls. Så väldigt irriterande det besöket var. Vi hade ju besökt Rainforest Cafe Galveston Island innan och där fanns massor av souvenirer i form av tröjor och askar och det fanns ingenting på RCNF?? Så vi gick in och gick ut igen ^^ Fina fiskar hade de i all fall.
Vi var supertörstiga så vi gick in i en slags galleria för att ta något att dricka. Då såg vi detta. Kanske inte är något märkvärdigt för de flesta men har man som jag sett filmen 'Knowing' så går det kalla kårar. En mycket, mycket bra film som ni absolut borde se. Jag undrar om dom öppnade tidskapseln förra året eller om dom väntar ett antal år till. Hmm...
CN Tower i Toronto:
\m/
Old Burying Ground i Halifax var det coolaste jag upplevde i Canada:
Jag vill absolut resa tillbaka till Canada någon dag. Jag längtar tillbaka massor nu :(

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2017-07-03 17:47:01

Härliga bilder :)
Ha en fortsatt fin kväll :)

Svar: Tack <3 Detsamma ^^
Karin

Postat av: Anita

Publicerad 2017-07-03 20:13:02

Fina bilder

Svar: Tack <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela