Forevermore

Current status: Forever craving autumn

Publicerad 2017-06-01 11:42:43 i

Jag vet inte vad det är med mig det här året. Jag brukar vara helt vilse och förvånad över att tiden går så väldigt fort men det var seriöst nyss Nyårsafton och nu är det redan Juni ... Skrämmer detta faktum fler än mig?? Juni. Sommarmånad. Om knappt en månad går mina föräldrar på semester (#lordsaveme) och om ungefär två månader börjar de båda jobba igen (#thankgod) DET ÄR NÅGOT SOM INTE STÄMMER!!!! Enda fördelen med att tiden går så fort: snart är det höst :D Bästa årstiden❤️ Tid att leva. Tid att andas ut. Tills dess så känner jag mig så som kvinnan på bilden nedan verkar tänka, 'What the fuck is going on?'
19th of June 1906

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela