Forevermore

Give me a reason to believe that you're gone; I see your shadow so I know they're all wrong

Publicerad 2017-06-02 12:22:42 i Över bron till den andra sidan,

Jag blir arg när folk säger att man kan dö av ett brustet hjärta för man kan inte det men man önskar att man kunnat. Idag hade min älskade bebis Tage fyllt hela nio år. Han skulle ha kunnat levt om bara ödet velat annorlunda.
Den här bilden togs den 24 Maj 2010 x)
Lätt den bästa bilden som jag tog på Tage :D
❤️
När jag klädde ut Tage i kläder fick han namnet Taga (min farmor hette det i mellannamn) och han gillade det faktiskt. Skuttade bra gjorde han inte däremot x)
Jag var superdupernöjd med den här bilden x) Det är ju inte den bästa bild jag tagit men den är på Tage och därför älskar jag den❤️
Kaniner har en sådan underbar stil när de vilar❤️
Han älskade att vila i sin BIA bädd❤️
Yes, hans päls var lika mjuk som den ser ut ^^
Sven, Tage, Daniel, Stampe
2008-06-02 2011-12-10

Kommentarer

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2017-06-03 12:58:28

Åh så fint, vilken dedicering :)

Fattar inte vad pappas semester har med marknader att göra, du kan väl åka dit själv? Du är ju vuxen :D

Svar: <3 Jo alltså: jag har inget körkort och bussen dit åkte vi till en marknad en gång och aldrig mer. Mamma är ledig men vill helst inte köra. Det kan hända att hon ändrar sig så vi får se :-)
Karin

Postat av: Liene Svärd

Publicerad 2017-06-04 11:12:00

sv: Vad häftigt. Då måste du till Ungern.

Så söt!

Postat av: Jinx

Publicerad 2017-06-05 15:19:25

Åh vilken gosing han såg ut att vara! <3 Har aldrig haft kaniner själv men tycker dom är hur fina som helst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela