Forevermore

Way down I’ve been way down Underneath this skin Waiting to hear my name again

Publicerad 2017-06-14 12:09:40 i Resor,

Sista inlägget från Kreta. Det var länge sedan jag fick upp inläggen från en resa så fort. Inte ens en månad efter hemkomst. Då havet där vi bodde verkligen var i uppror hela tiden så badade vi inte i det och med tanke på alla stenar och mamma's diskbråck gjorde vi nog rätt i det..
Poolen på vårt hotell var superduperkall i början. Det fanns en barnpool och där doppade jag mig först medans mamma bara gled nerför stegen och ropade, ''Kom igen nu, Karin, det är supervarmt'' ... Och yes, supervarmt var det efter att man doppat sig ;-)
Som djupast var poolen 2.50 och inte förstår jag varför man väljer att ha en sådan djup pool. Hade jag haft en pool skulle den varit 1.75 (för så lång är jag) (nu vet ni det) (för det kan ju vara kul att veta ^^)
När jag väl doppat mig så ville jag aldrig gå upp x)
När vi badade var vi helt ensamma. Det var så märkligt även fast vi var ensamma i poolen i Los Angeles också
I wanna go back

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-14 13:14:57

Guuud var härligt det ser ut <3

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-06-14 17:04:31

Shit va läskigt att va själv på hotellet :0 Så där är jag också: när jag väl har doppat mig vill jag inte gå upp haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela