Forevermore

Heartless Just bring Fly now And break free

Publicerad 2017-03-17 16:32:00 i Citat & Tänkvärt,

Jag älskar dikter. Och citat. Vackra ord och vackra sånger. Merparten av det jag som jag gillar på Tumblr är just kloka ord. Jag hittade denna dikt där för en tid sedan, fastnade för den och tänkte nu dela med mig av den. Jag ska försöka att ta åt mig av det även fast det är så väldigt svårt när hjärnan är ett stormande hav av röster och på något sätt får de en att tro på allt vad de säger.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2017-03-17 20:48:05

right in the feels

Postat av: anonym

Publicerad 2017-03-19 21:20:26

detta behövde jag idag

Svar: Kram <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela