Forevermore

Jag är så besviken att jag aldrig mer tänker se Eurovision Song Contest

Publicerad 2017-05-24 09:25:44 i Allmänt,

Jag har aldrig blivit så besviken och ledsen när det stått klart vem vinnaren av Eurovision Song Contest är. Jag kan bara fortfarande förstå det. Inte ens när Jamala vann förra året var jag så arg som jag var när det stod klart att Portugal var vinnare av Eurovision Song Contest 2017. Jag vart förbannad över Ungern det här året. De brukar ha så bra låtar och förra året tyckte jag att de skulle ha vunnit (någon som minns Freddie med 'Pioneer'?) men till och med Ungern det här året var bättre än låten som vann. Och kanske är inte Portugal's låt så dålig. Det handlar kanske mer om vad han sa när han tackade; 'att fyrverkier inte behövs då det är känslan som räknas' WHAT THE ACTUAL FUCK!? Åhhhhhhhhhh, jag är forfarande så arg att jag vill döda aset. Och sen att hans syster sjöng tillsammans med honom när han skulle sjunga låten igen?? Jag tänker aldrig mer se skiten = det skrev jag i min dagbok igår. Jag kommer att missa många bra låtar. Det är vad som är problemet och kanske lugnar jag ner mig men förmodligen inte.
Jag måste lära mig att försöka kontrollera min ilska.
Jag måste lära mig att jag inte kunde gjort någonting.
Men allting känns så fel.
Och jag är bara så besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela