Forevermore

Thought you were beside me, but I reached and you were gone

Publicerad 2019-08-27 12:07:23 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

27/8 och mina hamsterbebisar hade fyllt 10 år, eller jag är säker på att de firas vart de än må vara. Jag hoppas att de är snälla mot varandra och att de är snälla mot Thomas. Det är bland de värsta tankar jag har, att mina andra husdjur behandlar honom illa.
 
Första bilden💞
Vanessa💞
Vendela💞
Viktor💞
Viveka💞
Intressant fakta: Jag var ju på Ystad Djurpark i Lördags. Senast jag var där var 2009 och då hade två flickor en mus med sig som de bar runt på. Man kunde betala för att klappa den och de gjorde jag och mamma. Tjejerna var så söta och musen var så mjuk💗 Det väckte en önskan i mig om att skaffa en mus. Jag ville ha en grå men de hade inte djuraffären så då tittade jag på de andra djuren och fastnade för två hamstrar; Viktoria och Madeleine. De bodde tillsamans. Madeleine var mycket snällare och man kunde hålla henne. Varje gång jag försökte ta Viktoria sprang hon iväg så jag sa på skämt, ''Är du gravid?'' Och det var hon alltså🤔 Åtta barn fick hon men fyra överlevde till vuxen ålder.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-08-27 16:38:49

söta

Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Publicerad 2019-08-29 10:46:23

Ååh vad söta :) Hade själv hamstrar för några år sen

Svar: Vad hette dom?
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela