Forevermore

’’The unicorn is a lonely, solitary creature that symbolizes hope’’ — Ally McBeal

Publicerad 2019-06-25 15:08:00 i Mode,

För ett antal veckor sedan var jag på ett varuhus som har allt man kan tänka sig, inklusive massor av leksaker. Jag fastnade för en dräkt men den fick vänta. Jag såg dräkten i en leksaksaffär i lördags men köpte den aldrig. I söndags åkte vi till varuhuset för jag fick presentkort där när jag fyllde år. Eftersom jag är besatt av Frost köpte jag istället leksaker med dom (ännu ej tvåan dock😒) men dräkten fick ändå äntligen följa med mig hem eftersom mamma betalade den.
Ja, det är Baby Born (så även hans armband) och jag har en Baby Born men jag tyckte ändå att den passar så himla bra till min bästis💕 Så himla söt bakifrån dessutom, med svans och vingar💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela