Forevermore

Why did I let myself believe miracles could happen?

Publicerad 2019-11-15 23:44:00 i Musik, Över bron till den andra sidan,

I somras hittade jag äntligen High School Musical: The Concert på DVD. Jag hade sett reklam för den på så många DVD vi har och varenda gång tänkte jag att jag verkligen bara måste ha den DVDn och i somras hittade jag alltså den. Fler filmer har tillkommit som har valts före men förra veckan såg jag den äntligen och WOW ALLTSÅ💖 Den var så himla bra och jag grät till 'When There Was Me And You', precis som jag gjorde för tretton år sedan. Jag har sett alla High School Musical filmerna men det var innan Thomas dog och att höra 'When There Was Me and You' nu kändes både helande och förstörande.
 
Igår besökte jag en second hand affär. Jag har inte varit där sedan Augusti och de hade en väldig massa saker, däribland den här pärmen. ''Det här händer inte'', tänkte jag.
Den verkar aldrig använda. Bara köpt, undanlag och skänkt. Skumt..
Jahaja, en pärm, ja det kan man ju hitta. Men att även hitta den här skivan, det känns bara så konstigt.
Låtlistan.
Det finns en väldigt stor del av mig som tror på ödet, att om någonting inte är menat att hända, så kommer det inte att hända oavsett hur mycket du försöler. Att finna både pärmen och CDskivan i samma affär inte långt efter att jag har sett konsert DVDn - det är ingen slump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela