Forevermore

Light carries on endlessly, even after death

Publicerad 2019-10-25 23:35:00 i Musik,

Trots att den släpptes 2016 tänkte jag dela med mig av låten 'Saturn' då den har hjälpt mig mycket den här veckan. Sleeping at Last började som ett band 1999 i Wheaton, Illinois bestående av tre personer (Ryan O'Neal, hans bror Chad O'Neal samt Dan Perdue) men sedan två personer fortsatt med andra intressen har Ryan fortsatt ensam.
I couldn't help but ask
For you to say it all again
I tried to write it down
But I could never find a pen
I'd give anything to hear
You say it one more time
That the universe was made
Just to be seen by my eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela