Forevermore

13/2 2019

Publicerad 2020-02-13 13:03:55 i I Historien, Na na na heyana,

Ett helt år har gått sedan teaser trailern till Frost 2 släpptes. Ursäkta va!?
2019 var ett svårt år, redan innan Thomas dog, och den 13/2 var inget undantag men så släpptes trailern och jag blev så exalterad. Jag trodde inte att det var möjligt men det kändes som om jag var i en dvala och väcktes till liv. När Thomas dog ramlade jag ner i en än djupare dvala. Jag kom delvis tillbaka den 25/12 när jag såg Frost 2 på bio och jag vill så extremt gärna se den igen, på engelska den här gången. Och sen svenska, sen engelska, svenska, engelska etc. etc. hehe😉 Såg faktiskt Frost på DVD just så för några veckor sedan🙈 Bra varje gång och jag upptäckte nya saker jag inte upptäckt förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela