Forevermore

I never stood a fightin' chance

Publicerad 2020-02-06 08:49:34 i Musik,

För ungefär en vecka släpptes Kesha's album 'High Road' Det är inte en av mina favoritartister men den här låten, wow alltså... Jag och min pappa har aldrig varit nära varandra och jag har aldrig kunnat prata om det med någon. Det har varit instängt i mig och lett till ett sjävskadebeteende som jag nu har varit fri från i några år enbart tack vare min kanin Lullaby. Jag skrev ett inlägg om min och min pappa's relation på Fars Dag men jag hade ångest och publicerade det dagen efter på bloggen (here you go) Ofta kastas minnena av vad han har gjort emot mig med full kraft. Den här låten helar lite.
I don't even know if I wanna have kids
I don't wanna fuck 'em up the way you did
And sometimes I wonder, if I'd had a dad
Would he have protected me from all the bad shit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela