Forevermore

I wanna let go but there's comfort in the panic

Publicerad 2020-02-16 23:22:00 i I Historien, Musik,

För tre år sedan släpps 'Heavy' som första singeln för Linkin Park's album 'One More Light'

Jag minns inlägget jag skrev då (HÄR) Jag minns hatet dom fick. Hatet som var en stor del till att han inte finns mer och jag vill skrika ut det det är så orättvist. Om bara människor då hade varit snälla kanske han hade levt och jag slås till marken av tanken på hur ont allt hat gjorde honom, hur det blev hans inre röst.
Hellfest, Finland 2017. Han skrev den här tweeten samma dag.
0.10 Jag har inga ord egentligen. Mitt hjärta krossas varje gång.
Om du gillar ett band jättemycket och dom gör en låt du inte tycker om; gå vidare. Det finns fler band. Tusentals andra band du kan lyssna på istället. Varför hata? Jag hade hoppats att Chester's död skulle lära människor att inte hata men jag ser fortfarande fruktansvärda kommentarer på YouTube under vissa låtar. Jag måste lära mig att inte läsa kommenterar men det är så himla svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela