Forevermore

Melodifestivalen: Deltävling 3

Publicerad 2020-02-21 23:54:00 i Musik,

Det är Lördag om fem minuter så nu är det hög tid att skriva om förra Lördagens deltävling🙃 Jag gillade verkligen 'Piga Och Dräng' av Drängarna. De verkade ha väldigt roligt på scen och det är en låt som sätter sig direkt på hjärnan. Påminner till viss del om Hasse's låt 'Guld Och Gröna Skogar', vilket var en låt jag också tyckte mycket om. Kan definitivt föreställa mig 'Piga Och Dräng' spelas på 1870-talet.
Att 'Crying Rivers' av Faith Kakembo inte gick vidare gjorde mig så sorgsen. Jag gillar verkligen inte Mariette. Faith borde gått till final istället för henne för Faith kan verkligen sjunga. Hörde den på radion i Måndags måste det ha varit och😩😓 
'Winners' av Mohombi gick i alla fall till final. Jag älskade hans låt 'Hello' förra året och den här låten känns som en fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela